torsdag den 7. januar 2010

Koncert i Taps Kirke.

Lene Siel med Duo onsdag den 20. januar 2010 kl. 19.30 Det er lykkedes at skaffe den populære sangerinde til Taps kirke. Kom og hør hendes dejlige stemme fylde det smukke kirkerum. Billetter: Turistbureauet i Christiansfeld og købmanden i Taps, http://www.koldingbilletten.dk/ Kr. 142,00 pr. stk. *** Lene Siel kommer til Taps kirke, hvor hun den 20. januar 2010 giver koncert sammen med sin medbragte duo. Lene Siel har skabt sin helt personlige niche og har en udstråling af lødighed og kvalitet, som gør hende til en enestående solist. Lene Siel har solgt over 1 mill. Cd’er og hun har optrådt 12 gange for det danske kongehus. Store kunstnere både herhjemme og i udlandet har ønsket at indspille med hende. Selv siger hun: ”Jeg er faktisk beæret over at får lov til at arbejde med andres materiale, lykkelig for at få lov at fortolke fantastiske sange og give dem mit eget præg. Når jeg først er begyndt at arbejde med en sang, lever jeg mig ind i den og bearbejder den med præcis de stemninger, den får mig i” Den storsælgende sangerinde sender sine smukkeste duetter på gaden med udgivelse af den nye CD Great Moments. Lene Siels hjemmeside.